Signing

Signing

De meeste evenementen verlopen gelukkig zonder incidenten. Maar stel dat er wél iets misgaat bij uw evenement? Het is dan belangrijk dat u een degelijk veiligheidsplan heeft om op terug te vallen. Evenementenservice.nl helpt u bij het opstellen van een veiligheidsplan en zorgt tevens voor de benodigde materialen.

Brandblussers

Speciaal voor evenementen verhuurt Evenementenservice brandblussers en toebehoren. Alle brandblussers die gehuurd worden zijn onderhouden volgens de geldende NEN-normen en zijn voorzien van een onderhoudssticker. Op grote openbare evenementen en feesten kunnen brandblussers worden opgeborgen in speciale brandblusserbakken. De opslagbakken worden geplaatst in publieksgebied zonder dat de brandblussers kunnen worden gestolen. Dit gebeurd met hangsloten die de brandweer kan openen.

Signverlichting en noodverlichting

Op uw evenementen zullen onder andere de ingang, uitgang en toiletten voor uw bezoekers moeten worden aangeven. Ook het aangeven van nooduitgangen in tenten en hallen is zeer belangrijk voor het goed laten afvloeien van het publiek in een noodsituatie (Crisismanagement). Dit kan door middel van signverlichting en noodverlichting. Het is mogelijk deze verlichting op maat voor uw festival te maken, maar natuurlijk zijn er ook een aantal standaard borden op voorraad. 

Noodverlichting Maxi

Spandoeken met informatie over nooduitgangen en andere faciliteiten zijn over het algemeen slecht geregeld. Als het regent of hard waait, is de tekst nauwelijks meer te lezen. In een noodsituatie waarvoor de informatie toch bedoeld is, is dat een ramp. Een bord van 3,5 meter breed en tachtig centimeter hoog vol met licht brengt de boodschap wel duidelijk over, zowel overdag als bij avond.

Het mobiele bord is gemaakt van aluminium. Op het voorbord is een heldere lichtslang gemonteerd, die het pictogram vormt (volgens de nieuwste pictogrammen). Het achterbord is separaat aan de voorkant en helemaal met groene lichtslagen behangen. De kleuren groen en wit zijn verplicht.

Voor een optimale werking tijdens evenementen maakt het noodverlichtingbord gebruik van twee voedingsbronnen en een switch-over omschakeling. Wanneer één voedingsbron uitvalt, neemt de andere voedingsbron het automatisch over. Doorenbos Evenementenservice bevestigt de borden op evenementen met een constructie van steigerbuizen of met een betonnen bak waarop trusten worden gebouwd. De borden worden op een hoogte van ongeveer vijf meter gehangen.

Signing

Waar kunnen de bezoekers van uw evenement naar het toilet? Waar kunnen zij de auto parkeren? Waar bevinden zich de nooduitgangen? Breng de belangrijke voorzieningen op uw evenement in beeld door middel van onze signing! Doorenbos evenementenservice heeft eigen ontwikkelde signing die op een professionele manier kan worden toegepast op ieder evenement of festival! Met een keuze uit meer dan 100 afbeeldingen kunt u uw routing en verwijzing duidelijk en professioneel in beeld brengen! Te denken valt aan: toiletten, munten, garderobe, nooduitgang, ingang, uigang, parkeerplaats, vip ingang, artist ingang, info, bar, drinks, food, WiFi, camera toezicht, kassa, brandblussers, parkeerplaats, enzovoort.

U zult misschien denken: “waarom geen standaard spandoek met tekst ophangen”? Onze doeken zijn voorzien van een aluminium frame met ophanging. Hierdoor kan de signing makkelijk en snel worden bevestigd aan een steigerbuis, boom of hek. Ook is deze daardoor beter bestand tegen de wind. Er zit een logische kleur en logo herkenning in de reeks afbeeldingen, gebaseerd op het type verwijzing. In tegenstelling tot alleen maar tekst op een spandoek, zijn logo’s en kleuren veel beter te herkennen.

Door de toegepaste officiele (veiligheids)logo’s van diverse voorzieningen zullen de verwijzingen op uw evenement zeer professioneel overkomen. De signing is ongeveer 150cm hoog en 130cm breed. Informeer naar de mogelijkheden en alle beschikbare afbeeldingen!

Portofoons

Wat heeft uw evenement voor (nood)communicatie nodig? Bij veel festivals en evenementen zijn portofoons een belangrijk onderdeel voor een goed verloop van de communicatie. Wij verhuren de juiste portofoons voor de juiste toepassing. Verschillende mogelijkheden zoals steunzenders/repeaters, basisposten of mobiele posten zijn hiervoor toepasbaar.

Meer weten?

Wilt u weten wat onze dienstverlening voor uw evenement kan betekenen? Wij helpen u graag met maatwerk. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0592-340694 en mailadres info@evenementenservice.nl. Of vul onderstaand formulier in. Wij nemen dan snel contact met u op. Raadpleeg onze digitale catalogus voor een totaaloverzicht van onze producten en diensten.

Neem contact met mij op

 

 

* Raadpleeg hier ons privacybeleid

Bekijk onze digitale catalogus, boordevol informatie

Of vraag een gedrukte versie aan