Nieuws

20180428 Pitfest

Pitfest

beheerder No Comments

Vandaag is alweer de laatste dag van Pitfest, in Resort Zuid Drenthe, Erica. Dit superleuke Nederlandse festival is er voor iedereen die van metal, punkrock en hardcore houdt. Je kunt nog genieten tot vanavond 01:00 uur van een keiharde lineup, met bands als Altar, The Lurking Fear, Witchery en Bloodbatch. Meer informatie? Kijk op de website van Pitfest.nl. Wij hebben al het evenementenmateriaal geleverd voor dit prachtige evenement.

Ook een evenement organiseren?

Ga je binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met je mee. Dat geeft rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

Neem contact met mij op









    * Verplicht veld

    Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


    Koningsdag

    Koningsdag 2018

    beheerder No Comments

    Het wordt weer een heerlijke Koningsdag vandaag! Dit jaar bezoeken Koning Willem Alexander en Koningin Maxima de stad Groningen. Voor de viering van Koningsdag in Groningen leveren wij hekwerk. Wij wensen alle bezoekers een fijne Koningsdag toe!

    Ook een evenement organiseren?

    Ga je binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met je mee. Dat geeft rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

    Neem contact met mij op









      * Verplicht veld

      Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


      Knoalsternacht

      Knoalsternacht

      beheerder No Comments

      Zin in een te gek feest? Kom dan vanavond naar Stadskanaal. Wij hebben vandaag het hekwerk en de stroomvoorziening opgebouwd voor de Knoalsternacht, een supergaaf feest met live muziek van onder andere Dj’s Roy van Brink en ROY KEUTER, De Esperando’s, Dj Sebas en vele anderen. Het feestje begint om 21:30 uur en gaat door tot het krieken van Koningsochtend om 4:00 uur. Daarna hoef je je ook niet te vervelen in Stadskanaal, want op Koningsdag kun je genieten van een mooie vrijmarkt. Genoeg te beleven dus!

      Ook een evenement organiseren?

      Ga je, net als de organisatoren van de Knoalsternacht binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met je mee. Dat geeft rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

      Neem contact met mij op









        * Verplicht veld

        Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


        wk-superbike

        WK superbike

        beheerder No Comments

        Zondag is de laatste dag van de WK-Superbike op het TT circuit in Assen. Wij hebben genoten van drie fantastische racedagen op het circuit in Assen. Voor dit prachtige race-evenement leveren wij het hekwerk en de stroomvoorziening. Wil je meer informatie over de WK-Superbike over andere activiteiten op het TT-circuit? Kijk dan op de website van het TT-circuit.

        Ook een evenement organiseren?

        Ga je, net als de organisatoren van de WK-Superbike binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met je mee. Dat geeft rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

        Neem contact met mij op









          * Verplicht veld

          Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


          AXman challenge

          AXman Challenge

          beheerder No Comments

          Zondag 22 april om 11:30 uur is het zover. Dan klinkt het startschot van de AXman Challenge in Emmen, een uitdaging die je niet wilt missen. Inmiddels heeft zich al een record aantal deelnemers aangemeld; ruim 2.500 sporters verschijnen morgen aan de start. Je kunt kiezen uit afstanden van 6,66 en 13,13 km. Jongeren kunnen deelnemen aan de Kids-Ouder Run, waarbij de 6,66 km onder begeleiding van een vader of moeder wordt afgelegd. Vanzelfsprekend zijn de routes bezaaid met lastige hindernissen en obstakels. Durf jij het aan? Kijk op de website van AXman Challenge voor meer informatie.

          Onze faciliteiten

          De AXman Challenge is een prachtig sportevenement om een bijdrage aan te mogen leveren. Wij leveren dranghekken, afrasteringhekken, stroomvoorziening, verkeersmaatregelen en het sanitair.

          Ook een evenement organiseren?

          Gaat u, net als de organisatoren van de AXman Challenge binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met u mee. Dat geeft u rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

          Neem contact met mij op









            * Verplicht veld

            Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


            Oalerwets Feesie

            Oalerwets Feesie

            beheerder No Comments

            Kom dit weekend ook genieten van het Oalerwets Feesie in Bovensmilde. Vandaag staat het feesie in het teken van de autocross die in samenwerking met Autosport Noord (ASN) wordt georganiseerd, waarbij gestreden wordt om punten voor het clubkampioenschap. Naast de cross is er voor de kinderen een prachtig dagprogramma opgesteld, met leuke activiteiten en muzikale ondersteuning. Wil je meer weten over de autocross op zaterdag, kijk dan even op de speciale pagina van Oalerwets Feesie over de cross.

            Hou je ook van motorsport? Kom dan zondag kijken bij een Oalerwetse motorcross in Bovensmilde. Deze wordt in samenwerking met de Motorsport Organisatie Nederland (MON) georganiseerd. Elk gemotoriseerd tweewielig voertuig kan meedoen aan deze race. En daarnaast zijn er natuurlijk de quads. Kortom: spektakel voor iedereen. Meer weten? Kijk op de speciale pagina van Oalerwets Feesie over deze race.

            Avondprogramma

            Na de autocross staat zaterdagavond in het teken van muziek. Om 17:00 uur zetten Dolley en zien Tarrels de boel al flink op z’n kop. Daarna volgen SmildegerRoet, Kobus en de Rokkers en DJ Nick ten Wolde van PartyNL die met leuke plaatjes de avond aan elkaar draait. Het feesie duurt tot 01:00 uur.

             

            Onze faciliteiten

            Wij vinden het elk jaar weer geweldig om een bijdrage te mogen leveren aan het Oalerwets Feesie. Ook dit jaar leveren wij weer al het benodigde evenementenmateriaal.

            Ook een evenement organiseren?

            Gaat u, net als de organisatoren van de Oalerwets Feesie binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met u mee. Dat geeft u rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

            Neem contact met mij op









              * Verplicht veld

              Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


              cascaderun-hoogeveen

              Cascaderun Hoogeveen

              beheerder No Comments

              Zondag 15 april vindt weer een nieuwe editie van de Cascaderun plaats in Hoogeveen. De hardloopwedstrijd die ook wel bekend staat als “de grootste en leukste run van Drenthe,” trekt jaarlijks veel sporters én bezoekers. Sporters kunnen kiezen uit twee afstanden, vijf of tien mijl. En daar wordt massaal gehoor aan gegeven: Vorig jaar deden maar liefst 8.600 mensen mee aan het sportevenement. Uiteindelijk ging de Keniaan Ezra Kering er bij de mannen met de winst vandoor. Hij finishte in een tijd van 48:10. Bij de vrouwen wist Jacelyn Gruppen uit Stuifzand het goud te veroveren. Zij klokte 56:42.

              Unicef

              Ook dit jaar doen weer kinderen van bijna alle basisscholen in Hoogeveen mee aan de Unicefloop. Dit onderdeel van de Cascaderun is de grootste Kinderloop voor het werk van Unicef in ons land. De deelnemende kinderen verdienen met hun inspanning geld voor Unicef. Met dit geld zorgt de hulporganisatie voor hulp en bijstand aan kinderen in noodsituaties, een van de kerntaken van Unicef.

              Wij zijn morgen ook weer van de partij. In opdracht van Cell Evenementen leveren wij de kassa-units, het sanitair en de stroomvoorziening. Wil je meer weten over dit evenement? Kijk op de website van de Cascaderun.

              Onze faciliteiten

              Ook een evenement organiseren?

              Gaat u net als de organisatoren van de Cascaderun binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met u mee. Dat geeft u rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

              Neem contact met mij op









                * Verplicht veld

                Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


                Voorjaarsmarkt Zuidlaren

                beheerder No Comments

                Vandaag werd in het centrum van Zuidlaren weer de traditionele voorjaarsmarkt georganiseerd. Deze oergezellige paarden- en warenmarkt trekt jaarlijks vele bezoekers uit heel Europa. Een leuk evenement voor zowel jong als oud dus. Wij zijn al jaren leverancier van evenementenmateriaal voor dit mooie evenement. Wij leveren het sanitair, de stroomvoorziening en zorgen bovendien voor extra brandveiligheid dankzij blusmiddelen en -apparatuur.

                Ook een evenement organiseren?

                Gaat u net als de organisatoren van Voorjaarsmarkt in Zuidlaren binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met u mee. Dat geeft u rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

                Neem contact met mij op









                  * Verplicht veld

                  Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


                  healthy-ageing-tour

                  Healthy Ageing Tour

                  beheerder No Comments

                  Vandaag start de Healthy Ageing Tour, een UCI-etappewedstrijd voor vrouwen. In vijf dagen tijd rijdt de wereldtop van het vrouwenwielrennen dwars door de provincie Groningen. De start vindt vanmiddag plaats in Heerenveen, zondag eindigen we in de stad Groningen. Voor deze prachtige wielerwedstrijd zijn wij al jaren de vaste leverancier van veel evenementenmateriaal, waaronder dranghekken, wegafzetting en sanitair.

                  Wil je meer weten over de Healthy Ageing Tour? Kijk dan op www.hannn.eu/healthy-ageing-tour. Daar kun je ook een live stream volgen van het evenement.

                  • Woensdag 4 April 20018 – Tijdrit Heerenveen vanaf 12.45 uur LIVE
                  • Donderdag 5 April 2018 – Westerkwartier / Grootegast vanaf 13.00 uur LIVE
                  • Vrijdag 6 April 2018 Oldambt / Winschoten vanaf 10.00 uur LIVE Tijdrit Stadskanaal samenvatting
                  • Zaterdag 7 April 2018 – Etappe Hogeland / Winsum vanaf 13.00 uur LIVE
                  • Zondag 8 April 2018 – Etappe Groningen vanaf 13.15 uur LIVE

                  Ook een evenement organiseren?

                  Gaat u net als de organisatoren van de Healthy Ageing Tour binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met u mee. Dat geeft u rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

                  Neem contact met mij op









                    * Verplicht veld

                    Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


                    Back to the Music

                    beheerder No Comments

                    Na maanden van voorbereiding is het op zaterdag 24 maart eindelijk zover: Back to the Music 2018 gaat los! Voor de vijfde keer op rij kun je genieten van een spetterende disco-reünie. En dat wil je niet missen! Op drie prachtig verlichte dansvloeren zorgen de dj’s Michel Lubbers (Michelangelo) en Johan Post voor een fantastisch discofeestje! Wij zijn natuurlijk ook van de partij en wij leveren al het benodigde evenementenmateriaal. Meer weten? Kijk op de website van Back to the music.

                    Ook een evenement organiseren?

                    Gaat u net als de organisatoren van Back to the Music binnenkort ook een feest, evenement, festival of toernooi organiseren? Praat dan eens met onze professionals. Voor elk evenement, groot of klein, hebben wij oplossingen op maat. Wij leveren al het evenementenmateriaal, en denken bovendien met u mee. Dat geeft u rust en zekerheid: één contactpersoon, één aanspreekpunt, één offerte en één factuur. Bel met 0592-340694 of vul onderstaand contactformulier in.

                    Neem contact met mij op









                      * Verplicht veld

                      Ik wil graag op de hoogte blijven van interessante ontwikkelingen op het gebied van het organiseren van evenementen en schrijf me in voor de nieuwsbrief (verschijnt circa 4 x per jaar)


                      Bekijk onze digitale catalogus, boordevol informatie

                      Of vraag een gedrukte versie aan

                      Call Now Button